Number of the records: 1  

Profilovanie maloobchodu v súčasnom globálnom prostredí

  1. Title Profilovanie maloobchodu v súčasnom globálnom prostredí
    TranslationThe Profiling of retail in today global environment
    Author infoZuzana Francová
    Author Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 42-54. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9
    Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords maloobchod * predajne * supermarkety * hypermarkety * domy obchodné * diskont * tržnice * internacionalizácia * globalizácia * obchod elektronický * marketing
    AnnotationVšeobecná charakteristika obchodu, maloobchodu a predajne. Špecifiká obchodu. Hlavné vývojové trendy v obchode ako východisko formovania maloobchodu. Integrácia v oblasti vnútorného obchodu. Internacionalizácia v obchode. Globalizácia obchodu. Vývoj maloobchodných typov - životný cyklus maloobchodu. Typy maloobchodu s predajnými priestormi. Typy maloobchodu bez predajných priestorov. Systém marketingových metrík v maloobchode.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01576-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.