Number of the records: 1  

Značka a marketingová stratégia

  1. Title Značka a marketingová stratégia
    Author infoAnna Križanová, Juraj Kolenčík, Jana Majerová
    Author Križanová Anna
    Co-authors Kolenčík Juraj
    Majerová Jana
    Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 158-162. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    NoteVEGA 1/0357/11
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * produkty * výrobky značkové * značky výrobné * značky kvality * značky výrobkov * logo * spotrebitelia * zákazníci
    AnnotationDefinícia, ktorá spája značku s pomenovaním alebo vizuálnym označením. Identifikácia a odlíšenie produktu i samotnej značky. Značka ako súbor informácií. Úloha značky v marketingovej stratégii.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.