Number of the records: 1
Značka a marketingová stratégia
Title Značka a marketingová stratégia Author info Anna Križanová, Juraj Kolenčík, Jana Majerová Author Križanová Anna Co-authors Kolenčík Juraj Majerová Jana Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 158-162. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Note VEGA 1/0357/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * manažment produktový * produkty * výrobky značkové * značky výrobné * značky kvality * značky výrobkov * logo * spotrebitelia * zákazníci Annotation Definícia, ktorá spája značku s pomenovaním alebo vizuálnym označením. Identifikácia a odlíšenie produktu i samotnej značky. Značka ako súbor informácií. Úloha značky v marketingovej stratégii. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1