Number of the records: 1
Systematic brand management model for value oriented brand management
Title Systematic brand management model for value oriented brand management Translation Model systematického riadenia značky pre hodnotovo orientovaný manažment značky Author info Eleonora Fendeková, Michael Mandat Author Fendeková Eleonora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Mandat Michael Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 40, č. 1 (2011), s. 7-21. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2011. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords stratégia marketingová * značky výrobkov * značky maloobchodné * hodnota podniku * hodnota pridaná * kontroling * rozhodovanie manažérske * manažment Annotation Rôzne prístupy k budovaniu značky. Vývoj štvorfázového modelu manažmentu značky (analýza, stratégia, implementácia a brand controlling). Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01082-002, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 307.1 KB publicly available article
Number of the records: 1