Number of the records: 1
Intercultural concept of global products
Title Intercultural concept of global products Author info Miroslava Heczková, Michal Stoklasa Author Heczková Miroslava Co-authors Stoklasa Michal Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 174-185. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * podnik * globalizácia * marketing mix Annotation Charakteristika a vymedzenie pojmu globalizácia so zreteľom k rozdielom v chápaní globálneho a interkultúrneho marketingu. Výhody a nevýhody globalizácie vo vzťahu k podniku, možnosti uplatňovania štandardizácie resp. adaptácie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 151.3 KB publicly available article
Number of the records: 1