Number of the records: 1
Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie
Title Neuromarketing - príležitosť pochopiť spotrebiteľské správanie Parallel title Neuromarketing - the opportunity to consumer behaviour Author info Zuzana Lengyelová Author Lengyelová Zuzana Source document Budúcnosť médií : zborník z medzinárodnej vedeckej e-konferencie : [Piešťany], 23.-24. apríla 2012. S. 612-627. - [Piešťany] : MEDIATIKA, 2012. ISBN 978-80-971009-0-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * neuromarketing * nástroje marketingové * stratégia marketingová * psychotechnika * správanie spotrebiteľa Annotation Postavenie neuromarketingu v marketingovom manažmente s poukázaním na jeho úlohu pri pochopení spotrebiteľského správania. Prekážky plného využitia neurovedy v marketingu v podobe možných etických dilem. Uplatnenie neuromarketingu v marketingovej praxi. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1