Number of the records: 1
Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity
Title Multiple Regression Model of the Consumers’ Price Sensitivity Translation Viacnásobný regresný model cenovej citlivosti spotrebiteľov Author info Marie Slabá Author Slabá Marie Source document Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 183, no. 5-6 (2020), s. 60-65. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2020. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V183-06 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine Keywords modely regresné * spotrebitelia * citlivosť * ceny * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * príjmy Annotation Vplyv sociálno-demografických charakteristík na cenovú citlivosť zákazníkov. Na základe literárnej rešerše boli identifikované potenciálne ovplyvňujúce faktory a veľkosť vzorky. Dotazníky distribuované online v roku 2019. Najvýznamnejší vplyv na cenovú citlivosť spotrebiteľov prejavili dve nezávislé premenné - vek (pozitívna korelácia) a príjem (negatívna korelácia). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 5-6
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 699.2 KB publicly available article
Number of the records: 1