Number of the records: 1
Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic?
Title Online Grocery Shopping is a Privilege of Millenial Customers. Still Truth in COVID-19 Pandemic? Parallel title Nakupování potravin online jako výsada mileniálů. Je to stále pravda i v období pandemie covidu-19? Author info Radka Bauerová Author Bauerová Radka Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Roč. 21, č. 1 (2021), s. 15-28. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2021. ISSN 1212-415X DOI 10.25142/aak.2021.002 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * koronavírus * pandémia * obchod elektronický Annotation Skúmanie, ako Covid-19 ovplyvnil podiel vybraných generácií zákazníkov nakupujúcich potraviny online a či ovplyvnil aj ich frekvenciu nákupu. Zistenia z troch prieskumov zameraných na nákupy potravín online v Českej republike. Jednotlivé prieskumy sa uskutočňovali v rokoch 2017, 2020 a júni 2020 (po vypuknutí pandémie Covid-19). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 579.1 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1