Number of the records: 1
The Role of Customer Orientation in the Operation of SMEs
Title The Role of Customer Orientation in the Operation of SMEs Translation Úloha orientácie na zákazníka v prevádzke MSP Author info Enikö Korcsmáros, Adriana Kinczerová Author Korcsmáros Enikö Co-authors Kinczerová Adriana Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 52, č. 2 (2023), s. 72-80. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 0323-262X DOI 10.53465/ER.2644-7185.2023.2.72-80 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords podnik malý * podnik stredný * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * podpora predaja * konkurencieschopnosť * prieskum trhu * pandémia * koronavírus * Slovensko * Maďarsko Annotation Mikropodniky, malé a stredné podniky zohrávajú kľúčovú úlohu v hospodárstve, keďže hmatateľne prispievajú k zlepšeniu konkurencieschopnosti danej krajiny a vďaka vysokému pokrytiu na trhu poskytujú vysoký počet pracovných miest. Podniky však musia čeliť mnohým výzvam, keďže epidémia koronavírusu veľmi sťažila získavanie zákazníkov. Môžeme povedať, že v súčasnej situácii firemný úspech úzko súvisí so spokojnosťou zákazníkov. Počas výskumu prezentovaného v tejto štúdii autori skúmali vplyv epidémie koronavírusu na podporu predaja mikro, malých a stredných podnikov s ohľadom na zákaznícke zameranie v Maďarsku a na Slovensku. Analýzou zozbieraných primárnych dát autori skúmali ich formulovanú hypotézu, že čím väčšiu pozornosť spoločnosť venuje prieskumu trhu, tým ľahšie osloví zákazníkov na danom trhu. Výsledkom testovania v prípade oboch krajín je, že ak budú firmy venovať väčšiu pozornosť prieskumu trhu, ľahšie dokážu osloviť publikum na danom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 288.2 KB publicly available article
Number of the records: 1