Number of the records: 1
Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme
Title Postavenie konkurenčného spravodajstva vo firme Parallel title The Role of the competitive intelligence in the company Author info Štefan Žák, Mária Hasprová Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 688-692. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.137 - Konkurencia Keywords konkurencia * konkurencieschopnosť * informácie * analýzy * firmy * competitive intelligence Annotation Problematika konkurenčného spravodajstva, prostredníctvom ktorého firmy môžu získať konkurenčnú výhodu, ktorá sa stáva predpokladom prežitia na súčasnom turbulentnom trhu. Konkurenčné spravodajstvo ako systematický a etický proces zhromažďovania, analyzovania a riadenia externých informácií, ktoré môžu ovplyvniť zámery firmy, jej rozhodnutia a fungovanie. Proces zvyšovania konkurencieschopnosti dôkladnejším poznávaním konkurencie a konkurenčného prostredia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 01434-038, originál dokumentu
article
Number of the records: 1