Number of the records: 1
Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze
Title Zmeny v marketingu počas krízy a po kríze Author info Mária Dzurová Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Theory of Management 3 : The Selected problems for the development support of management knowledge base. S. 96-100. - Žilina : EDIS, University Publishing House, University of Zilina, 2011. ISBN 978-80-554-0419-6 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * inovácia * inovácia výrobkov * trh spotrebiteľský * výhody konkurenčné * starostlivosť o zákazníkov * skupiny cieľové Annotation Marketingová koncepcia ako významná úloha marketingových manažérov. Inovatívne myšlienky a využívanie špecifických konkurenčných výhod. Pôsobenie na trhu a úspech marketingovej koncepcie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01379-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1