Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 14, č. 1 (2016), s. 66-76. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2016. ISSN 1336-3727
Tradične dištančné vzdelanie bolo obmedzené počtom ľudí, ktorí boli potrební v dôsledku výroby, rozmnožovania a distribučnými nákladmi. Dnes, keď stále stojí čas a peniaze produkovať kurz, technológie Webu 2,0 zabezpečili, že náklady na reprodukciu sú takmer neexistujúce. Otvorené vzdelávacie zdroje sú vyučovacie, vzdelávacie alebo výskumné materiály, ktoré sú vo verejnom vlastníctve alebo uvoľnené s licenciou duševného vlastníctva, ktorá umožňuje voľné použitie, adaptácie a distribúciu. Zhodnotenie súčasného využívania otvorených vzdelávacích zdrojov v oblasti vzdelávania dospelých v Európe a niektorých krajinách, ktoré nie sú členmi EÚ. Začlenenie otvorených vzdelávacích zdrojov do vzdelávania môže mať ako dôsledok veľa výhod. Potenciál otvorených vzdelávacích zdrojov a odporúčania pre politické intervencie.