1. Fabriky sa menia na počítačové hry
Title | Fabriky sa menia na počítačové hry |
---|---|
Author info | Ľubomír Jurina |
Author | Jurina Ľubomír |
Source document | Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 27, č. 31 (3. augusta 2017), s. 46-47. - Bratislava : News and Media Holding, 2017. ISSN 1335-0684 |
Document kind | schedule of articles from periodics |
Language | Slovak |
Country of Edition | Slovak Republic |
Keywords | digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * výroba * podnik výrobný * výrobky * efektívnosť |
Annotation | Virtuálne technológie sa postarajú, aby sa produkcia zlepšovala, bola flexibilnejšia a efektívnejšia. Sú jednou zo základných technológií, ktoré postupne povedú k inteligentnej a plne autonómnej fabrike budúcnosti. Vďaka virtualizácii dostali priemyselní inžinieri novú "hračku" - digitálne dvojča. Spája v sebe tri rozmery výroby - fyzický, digitálny a virtuálny. Jedným z priekopníkov digitálneho dvojčaťa je výrobca hliníkových komponentov pre automobolivý priemysel Nemak Slovakia. |
Database | ARTICLES |
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika |
Bunches | 2017: 31-40 + 3 príl. |