Maierová Eva EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
Source document
Economic Concepts and Idioms in English Business Communication. S. 97-114, [1 AH]. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2019 / Bilá Magdaléna ; Šajgalíková Helena. ISBN 978-80-7556-060-5
Základné pojmy marketingu (marketingový prieskum, marketingový mix) so zameraním sa na centrálnu pozíciu marketingu v ekonomických činnostiach obchodných organizácií. Reklama ako neoddeliteľná súčasť marketingu. Typy a techniky reklamy, jednotlivé kroky pri vytváraní efektívnych a inovatívnych reklamných kampaní.
Public work category
Chapters in academic school-books issued in foreign editorship
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E19 00947-006, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
420.2 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.