Vnímanie rôznych foriem signalizácie ako zdroja klasifikácie spotrebiteľského správania
Author info
Rastislav Strhan
Author
Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
Source document
Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 20th International Joint Conference, October 26 - 27, 2020, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 293-302 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2020 / Černá Iveta ; Alghozina Aliya ; Antal Jarolím ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2395-8. ISSN 2453-6113
Klasifikácia na základe rozdielneho vnímania informácií o produkte. Informačná asymetria. Klasifikácia spotrebiteľov podľa vnímania informácií o kvalite výrobkov, od ktorých sa očakáva, že iná skupina spotrebiteľov prijíma rôzne formy prezentácie výrobkov ako prijatie slávnych výrobkov a hľadanie vlastného racionálneho rozhodnutia.
Public work category
Reports at international scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00638-012, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
428.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.