Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 36-45 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4771-0
Analýza racionálneho správania slovenských spotrebiteľov v kontexte vnímania udržateľného marketingu viažuceho sa na ponuku ekoproduktov na slovenskom trhu. Analýza kvalitatívnych znakov, získavanie dát prostredníctvom dotazníka a analýza vzťahov a segmentačných premenných prostredníctvom analýzy závislosti kategoriálnych znakov. Analýza pomocou Chí-kvadrát testu ukazujúca významný vplyv bydliska ako faktora k nákupu a propagácie ekologických produktov. Zlepšenie dostupnosti produktov aj mimo slovenských miest, zefektívnenie marketingovej komunikácie a zvýšenie motivácie spotrebiteľov k nákupu ekoproduktov šetrných k životnému prostrediu a ich zdraviu.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E20 00709-005, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
297.3 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.