Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 181-192 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8
Vývoj reklamnej gramotnosti u detí a ako používanie médií deťmi a ich prístup k reklamám určuje ich nákupné správanie. Vývin detí a teória mysle. Reklamné techniky využívané v médiách.
Public work category
Reports at home scientific conferences
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E21 00414-005, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
583.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.