1. Effectiveness of Online Education: the Perspective of Secondary School Students and Teachers
Title | Effectiveness of Online Education: the Perspective of Secondary School Students and Teachers | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Translation | Efektívnosť online vzdelávania: pohľad stredoškolákov a učiteľov | ||||||||
Author info | Věra Radváková, Martin Potančok | ||||||||
Author | Radváková Věra | ||||||||
Co-authors | Potančok Martin | ||||||||
Source document | Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 21, č. 1 (2022), s. 40-49. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2022. ISSN 1335-9746 | ||||||||
Document kind | schedule of articles from periodics | ||||||||
Language | English | ||||||||
Country of Edition | Slovak Republic | ||||||||
Keywords | vzdelávanie elektronické * efektívnosť * školy stredné * žiaci * učitelia * pandémia * koronavírus * štúdie prípadové | ||||||||
Annotation | Zavreté školy v mnohých krajinách pre pandémiu spôsobenú Covid-19 a prechod na online vzdelávanie. Skúmanie, či stredoškoláci považujú online vzdelávanie za efektívne. Výhody a nevýhody tradičného a online vzdelávania podľa študentov. | ||||||||
Database | ARTICLES | ||||||||
References | PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika | ||||||||
Numbers | 2022: 1 | ||||||||
|