Informačné technológie v znalostnej spoločnosti : recenzovaný zborník vedeckých statí. S. 17-26. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Bednarčíková Diana ; Bolek Vladimír ; Romanová Terézia ; Ševčík Jakub. ISBN 978-80-225-5004-8
Podnikateľské subjekty potrebujú mať prehľad o výkonnosti svojich informačných technológií z dôvodu ich nevyhnutnosti a dôležitosti v podnikaní. Informačné technológie si vyžadujú riadenie a preto existuje procesne orientovaný prístup zameraný na riadenie IT, ktorý sa označuje riadenie služieb informačných technológií (ITSM). ITSM potrebuje správnu štruktúru podpory, aby sa lepšie pochopil výkon, výsledky a príležitosti na zlepšenie. Meranie výkonnosti riadenia služieb informačných technológií je dôležité, pretože kvantifikovanými ukazovateľmi sa má možnosť zlepšiť fungovanie podnikových procesov a jej celková efektívnosť. Kľúčové ukazovatele výkonnosti ITSM by sa mali používať na zlepšenie postupov a praktík. Cieľom vedeckého príspevku je zmapovať ukazovatele v oblasti riadenia služieb IT.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E22 00760-003, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
421.2 KB
from the SEK IP address after logging in
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.