Information technology and their position in marketing communication
Author info
Ingrid Potisková
Author
Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
Source document
Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2017 : zborník vedeckých statí. S. 72-76 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4444-3
Analýza a nájdenie priesečníka medzi tromi rôznymi pohľadmi na problematiku vybranej internetovej marketingovej technológie, ktorá je čoraz viac na vzostupe. Predmetnou technológiou sú ad block a anti ad block systémy a ich vzájomné pôsobenie v online prostredí. Vývoj online prostredia: penetrácia internetu, rast e-commerce, rast výdavkov na online marketing, nástroje a technológie internetového marketingu (content marketing, e-mail marketing, mobilný marketing). Presýtenosť reklamy v online prostredí a AdBlock ako technológia blokovania reklamy; podiel používateľov používajúcich AdBlock systémy a ich enormný nárast. Systémy Anti AdBlock ako reakcia na blokovanie reklamy.
Public work category
Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E17 00745-014, online
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
494 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.