Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 13, č. 2 (2018), s. 34-44. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944
Vďaka rastúcej globálnej konkurencieschopnosti musia spoločnosti neustále rozširovať ponuku inovatívnych produktov a služieb. Horné Rakúsko je najkonkurencieschopnejším regiónom Rakúska a jedným z najinovatívnejších regiónov v Európe. Napriek svojmu úspechu a prosperite miestne podniky ešte nedokázali využiť svoj plný inovačný potenciál. Analýza literatúry na tému inovácie v malých a stredných podnikoch v oblasti riadenia a organizácie, zdrojov, spolupráce, kľúčových indikátorov a inovačných procesov ako súčasť iniciatívy Interreg SIP-SME (Inovačné procesy služieb pre malé a stredné podniky podnikov). Výsledky z hĺbkových rozhovorov s inovatívnymi odborníkmi z Horného Rakúska a porovnanie s výsledkami z literatúry.