Doskonalenie jakości usług przewodnickich w dobie pandemii. S. 154-164. - Wroclaw : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroclawiu, 2023 / Meyer Beata. ISBN 978-83-67400-60-2
V súčasnosti je téma dôležitosti internacionalizácie malých a stredných podnikov (MSP) a rodinných firiem čoraz silnejšia a okamžite sa stáva aktuálnejšou aj vo využívaní cestovného ruchu. Široko sa o ňom diskutuje nielen na štátnej úrovni, ale aj na medzinárodných fórach. Cieľom tohto príspevku je na príklade Slovenska preskúmať význam internacionalizácie MSP a vzniku rodinných podnikov (aj so zameraním na ženy v podnikaní) pre rozvoj cestovného ruchu. MSP v SR v oblasti cestovného ruchu čelia mnohým výzvam v oblasti internacionalizácie a podpory exportu, či už vo financovaní, vzdelávaní, spolupráci s akademickými inštitúciami. Je potrebné zamerať sa na podporu v oblasti vzdelávania MSP, rodinného podnikania a žien v podnikaní, vytvorenie jednotnej databázy slovenských exportérov pre cestovný ruch, podporiť vznik špecializovaných združení zahraničného obchodu MSP v oblasti cestovný ruch, financovanie exportných aktivít MSP v cestovnom ruchu a vytváranie špecializovaných združení zahraničného obchodu MSP so zameraním na cestovný ruch.
Public work category
Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference)
Database
PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
No. of Archival Copy
E23 00691-002, kópia plného textu
File name
Size
Typ prístupu
Plný text PDF
422.7 KB
z IP adresy SEK po prihlásení
openseadragon
This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about
how we use cookies.