Počet záznamov: 1  

Obchodný model novej ekonomiky

  1. Názov Obchodný model novej ekonomiky
    Autorské údajeJuraj Vaculík, Marek Kruppa
    Autor Vaculík Juraj
    Spoluautori Kruppa Marek
    Zdrojový dokument Logistika. Roč. 12, č. 2 (únor 2006), s. 32-33. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá podnik obchodný * riadenie podnikové * riadenie procesné * marketing * modely * ekonomika nová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * technológie informačné * technológie komunikačné * systémy informačné
    AnotáciaObchodné modely a procesy. Obchodný model ako strategický nástroj, ktorý zohľadňuje situáciu konkurencie, zákazníkov, partnerov a formy spolupráce. Roviny, v ktorých sa obchodné modely v podniku prejavujú. Podpora IS/ICT podnikovým procesom a business networking. Business networking ako koncept riadenia interných a externých vzťahov medzi jednotlivými obchodnými jednotkami. CRM ako jeden z kľúčových pilierov business networkingu. Od transakčného k relačnému marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2006: 1-12 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.