Počet záznamov: 1
Význam zákazníckeho servisu v distribúcii
Názov Význam zákazníckeho servisu v distribúcii Preklad názvu The Importance of Customer Service in Distribution Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 2 (2005), s. 36-47. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob Heslá kanály distribučné * distribúcia * pojmy * servis * zákazníci * reťazce distribučné * reťazce logistické * manažment * výhody konkurenčné * spokojnosť zákazníkov Anotácia Význam zákazníckeho servisu v distribúcii pre zabezpečenie spokojnosti a vernosti zákazníkov. Manažment distribučného kanála. Funkcie distribučného kanála. Definícia distribučného kanála. Logistika ako prostriedok znižovania nákladov distribúcie. Spokojnosť zákazníkov. Význam dodávateľského reťazca pre distribúciu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E05 01517-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 1-2
článok
Počet záznamov: 1