Počet záznamov: 1  

Význam zákazníckeho servisu v distribúcii

  1. Názov Význam zákazníckeho servisu v distribúcii
    Preklad názvuThe Importance of Customer Service in Distribution
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 2 (2005), s. 36-47. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob
    Heslá kanály distribučné * distribúcia * pojmy * servis * zákazníci * reťazce distribučné * reťazce logistické * manažment * výhody konkurenčné * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaVýznam zákazníckeho servisu v distribúcii pre zabezpečenie spokojnosti a vernosti zákazníkov. Manažment distribučného kanála. Funkcie distribučného kanála. Definícia distribučného kanála. Logistika ako prostriedok znižovania nákladov distribúcie. Spokojnosť zákazníkov. Význam dodávateľského reťazca pre distribúciu.
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE05 01517-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2005: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.