Počet záznamov: 1
Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti
Názov Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti Autorské údaje Dagmar Lesáková, Zora Trnková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 85-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2 Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * produkty * riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * modely * indexy Anotácia Modely bežne používané nielen na zistenie miery spokojnosti zákazníka, ale aj ako pomôcka na stanovenie opatrení, ktoré musí manažment pre zlepšenie svojej firmy prijať. Model potvrdenia očakávaní. Kvalitatívny model spokojnosti. Mriežka manažérskych príležitostí. Index zákazníckej spokojnosti. Model C/D paradigma. Spôsoby merania zákazníckej spokojnosti v praxi. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00104-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1