Počet záznamov: 1  

Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti

  1. Názov Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti
    Aut.údajeDagmar Lesáková, Zora Trnková
    Autorlupa Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautorilupa Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdroj.dok.lupa Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 85-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Vyd.údajeObr.
    PoznámkyVEGA 1/4582/07. - Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa marketing * lupa zákazníci * lupa produkty * lupa riadenie vzťahov so zákazníkmi * lupa spokojnosť zákazníkov * lupa modely * lupa indexy
    AnotáciaModely bežne používané nielen na zistenie miery spokojnosti zákazníka, ale aj ako pomôcka na stanovenie opatrení, ktoré musí manažment pre zlepšenie svojej firmy prijať. Model potvrdenia očakávaní. Kvalitatívny model spokojnosti. Mriežka manažérskych príležitostí. Index zákazníckej spokojnosti. Model C/D paradigma. Spôsoby merania zákazníckej spokojnosti v praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00104-003, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka