Počet záznamov: 1  

Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti

  1. Názov Modely zákazníckej spokojnosti a meranie spokojnosti
    Autorské údajeDagmar Lesáková, Zora Trnková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 85-92. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * produkty * riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * modely * indexy
    AnotáciaModely bežne používané nielen na zistenie miery spokojnosti zákazníka, ale aj ako pomôcka na stanovenie opatrení, ktoré musí manažment pre zlepšenie svojej firmy prijať. Model potvrdenia očakávaní. Kvalitatívny model spokojnosti. Mriežka manažérskych príležitostí. Index zákazníckej spokojnosti. Model C/D paradigma. Spôsoby merania zákazníckej spokojnosti v praxi.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00104-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.