Počet záznamov: 1
Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie
Názov Súčasné prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie Preklad názvu Current approaches to evaluation of efficiency and effectiveness of marketing Autorské údaje Viera Frianová Autor Frianová Viera Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 5, č. 1 (2010), s. 17-31. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2010. ISSN 1336-9105 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * stratégia marketingová * efektívnosť * starostlivosť o zákazníkov Anotácia Aktuálne prístupy k hodnoteniu účinnosti a efektívnosti marketingovej komunikácie podnikov. Zvyšovanie úspešnosti komunikačnej stratégie. Meranie efektívnosti a účinnosti vybraných nástrojov marketingovej komunikácie. Hlavné ciele marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1
článok
Počet záznamov: 1