Počet záznamov: 1  

Media strategies for marketing places in crisis

  1. Názov Media strategies for marketing places in crisis : improving the image of cities, countries and tourist destinations
    Autorské údajeEli Avraham and Eran Ketter
    Autor Avraham Eli
    Spoluautori Ketter Eran
    Vydavateľské údajeOxford : Elsevier Butterworth-Heinemann, 2008. - 218 s. , fotogr., obr.
    Edícia Marketing
    ISBN978-0-7506-8452-1
    PoznámkyBibliogr. odkazy. Register. Resumé.
    Druh dokumentuodborná publikácia
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaVeľká Británia
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá mestá * kraje * regióny * imidž * kríza * pohromy živelné * úpadok hospodársky * úpadok sociálny * turistika * oživenie * médiá * reklama * štúdie prípadové * správanie spotrebiteľa * manažment * marketing * stratégia marketingová * teória a prax
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 0, prezenčne 2
    Signatúra844958, 845618

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    845618SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    844958OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne