Počet záznamov: 1
Trvalé zlepšovanie kvality produktu - spokojnosť spotrebiteľa
Názov Trvalé zlepšovanie kvality produktu - spokojnosť spotrebiteľa Autorské údaje Pavol Serina Autor Serina Pavol EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Produktová politika a jej sociálno-ekonomické aspekty : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 154-163. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3085-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * riadenie kvality * riadenie podnikové * riadenie procesné * riadenie strategické * produkty * zákazníci * spotrebitelia * výkonnosť * zamestnanci * manažéri Anotácia Systém manažmentu kvality a jeho fungovanie v podniku. Predpoklady implementácie systému manažmentu kvality v podniku. Ako udržať systém manažmentu kvality. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01381-016, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1