Počet záznamov: 1
Creating corporate reputations
Názov Creating corporate reputations : identity, image, and performance Autorské údaje Grahame Dowling Autor Dowling Grahame Vydavateľské údaje New York : Oxford University Press , 2009. - 299 s. ISBN 978-0-19-925220-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá stratégia podniková * imidž * kultúra podniková * komunikácia * identita podniková * značky výrobné * riadenie podnikové * výkony podnikové Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 854244, 898461, 898592
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 898592 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 898461 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 854244 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1