Počet záznamov: 1
Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti
Názov Sociálny marketing pomáha riešiť sociálne problémy spoločnosti Súbežný názov Social marketing helps to solve the social problems of the society Autorské údaje Viera Čihovská, Jana Kováčová Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kováčová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * nástroje marketingové * marketing mix * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * problémy spoločenské * kvalita života Anotácia Problematika sociálneho marketingu, jeho podstata a identifikácia hlavných oblastí sociálnych problémov, ktorých riešenie môže poskytnúť sociálny marketing. Charakteristika sociálneho marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-011, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 107.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1