Počet záznamov: 1
Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM
Názov Kľúčové indikátory výkonnosti so zameraním na zákazníkov v systéme CRM Súbežný názov Key performanceindicators focusing on customers in the CRM system Autorské údaje Milan Hrinda Autor Hrinda Milan Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 68-75. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * systém CRM Anotácia Kľúčové indikátory výkonnosti v zákazníckej perspektíve. Prepojenie medzi systémom BSC a CRM. Návrh ukazovateľov ako kľúčových indikátorov výkonnosti zameraných na zákazníkov v systéme CRM. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1