Počet záznamov: 1
Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing
Názov Efektívnosť marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu so zameraním na elektronický marketing Súbežný názov Effectiveness of marketing communications in tourism with a focus on electronic marketing Autorské údaje Mariana Ivaničková Autor Ivaničková Mariana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti : zborník vedeckých statí 3. S. 70-80. - Ružomberok : VERBUM, 2014 / Čarnogurský Karol ; Mazúrek Jaroslav ; Černá Ľubica. ISBN 978-80-561-0143-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing elektronický * marketing mix * komunikácia marketingová * ruch cestovný * technológie informačné * technológie komunikačné * efektívnosť Anotácia Marketingová komunikácia a internet. Komunikačný mix na internete. Porovnanie internetu s ostatnými médiami. Vymedzenie cestovného ruchu a SACR. Elektronický marketing v odvetví cestovného ruchu. Možnosti merania marketingovej komunikácie. Zhodnotenie marketingovej komunikácie v podnikoch cestovného ruchu. Najväčšie prekážky zavádzania IKT v podnikoch cestovného ruchu na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - KNIHY Archív EPC E14 00615-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1