Počet záznamov: 1
Proklientský prístup v prostredí verejnej správy
Názov Proklientský prístup v prostredí verejnej správy Preklad názvu Pro-client attitude in public administration Autorské údaje Martina Klierová Autor Klierová Martina Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Roč. 14, č. 2 (2016), s. 91-96. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2016. ISSN 1336-3727 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá správa verejná * služby verejné * transparentnosť * správa verejná elektronická * kvalita života * správa spoločnosti Anotácia Zmeny v oblasti verejnej správy, ktoré pozitívnym spôsobom ovplyvňujú úroveň kvality života občanov. Verejnú správu je možné pokladať za súhrn zamýšľaných vzťahov, organizačných foriem inštitúcií, realizátora verejných záujmov a systém uspokojovania potrieb občanov, pričom kvalitne fungujúca verejná správa je dôležitou súčasťou štátu a spoločnosti. Modernizačné prvky verejnej správy sú prostriedkami, ktoré významným spôsobom zastrešujú túto oblasť problematiky. eGovernment a eSlužby vytvárajú priestor pre zefektívnenie činností verejnej správy. Skvalitnenie procesov a činností, ktoré prispievajú k zvýšeniu úrovne kvality života jednotlivca i spoločnosti, sú pálčivou témou súčasného diania. Naštartovaním reformných krokov sa slovenská verejná správa a verejné služby transformujú do nových podôb, ktoré sú postavené na efektívnosti, spoľahlivosti, transparentnosti a prístupnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 98.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1