Počet záznamov: 1
Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka
Názov Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka Súbežný názov Business models focused on the creation of multiple customer value Autorské údaje Lujza Jurkovičová Autor Jurkovičová Lujza EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF Zdrojový dokument Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 97-110. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing vzťahový * modely obchodné * stratégia marketingová * riadenie vzťahov s dodávateľmi * riadenie vzťahov so zákazníkmi * hodnota pridaná Anotácia Informácie pre podnik, ktorý ich využije pri spracovaní svojich obchodných modelov, a ktoré budú vytvárať pre zákazníka hodnotu. Zostavenie a základné stavebné kamene obchodného modelu. Tvorba hodnoty a marketingové chápanie procesu tvorby hodnôt. Moderný vzťahový marketing. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00264-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1