Počet záznamov: 1
Marketing Management Risks of Online Business: Taxonomy, Verification and Assessment
Názov Marketing Management Risks of Online Business: Taxonomy, Verification and Assessment Preklad názvu Riziká marketingového manažmentu v online podnikaní: taxonómia, overovanie a hodnotenie Autorské údaje Alona Natorina, Mykola Butko Autor Natorina Alona Spoluautori Butko Mykola Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 192, no. 7-8 (2021), s. 137-147. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2021. ISSN 1728-6239 DOI 10.21003/ea.V192-11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá manažment * marketing * riziko * riadenie rizík * podnikanie elektronické * transformácia digitálna * Ukrajina Anotácia Rozvoj online podnikania v kontexte digitálnej transformácie. Riziká marketingového manažmentu online podnikania v kontexte digitálnej transformácie. Implementácia nových prístupov k riešeniu podnikateľských problémov v dôsledku rozvoja digitálnej transformácie. Vyvíjanie a testovanie aplikovaných nástrojov na efektívne riadenie rizík online podnikania. Eliminácia rizík online podnikania prostredníctvom vytvorenia inteligentného bezpečnostného IT systému. Online podnikanie ukrajinských maloobchodníkov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 7-8
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 5.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1