Počet záznamov: 1
Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky
Názov Marketing. Ekonomické kroky, pokroky a vyhliadky Autorské údaje Miroslav Tuma Autor Tuma Miroslav Zdrojový dokument Ekonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 11-12 (1995), s. 211-220 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá hospodárstvo svetové * konkurencia * marketing * pojmy * hospodárstvo trhové * ekonómovia * Nobelova cena * Keynes, J.M. * Friedman, M. * Samuelson, P.A. * 1960-1995 * Nemecko * Švajčiarsko * Francúzsko * Crans Montana * 1995 * stratégia hospodárska * Slovensko * politika hospodárska Anotácia Priebeh dlhodobej ekonomickej vojny vo svete. Konkurenčný boj podnikateľských subjektov o podiel na trhu. Premeny vo sfére záujmov v mikrorekonomickej oblasti. Analýza jednotlivých desaťročí svetového hospodárstva od 60-tych rokov. Konfrontácia názorov významných nositeľov Nobelovej ceny za ekonómiu. Jednotlivé faktory, ktoré ovplyvňujú dosahovanie marketingového strategického cieľa firmy. Zmena názorov na marketing, chápanie moderného marketingu. Riešenie strategických problémov ďalšieho rozvoja sveta. Strategický cieľ ekonomiky Slovenska. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1