Počet záznamov: 1
Holistický marketing v praxi cestovného ruchu
Title Holistický marketing v praxi cestovného ruchu Parallel title Holistic Marketing in Tourism Practice Author info Marián Gúčik Author Gúčik Marián Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 51, č. 1 (2018), s.58-61. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing interný * marketing vzťahový * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * zamestnanci * produkty * služby * podnik ruchu cestovného * ruch cestovný * hodnota Annotation Holistický marketing a jeho podstata. Štyri komponenty holistickej marketingovej koncepcie. Charakteristiky a ciele interného marketingu, vzťahového marketingu, integrovaného marketingu a výkonového marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
článok
Počet záznamov: 1