Počet záznamov: 1
CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke
Názov CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 24-37. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing vzťahový * lojálnosť zákazníkov * značky výrobkov * zamestnanci * firmy Anotácia Vymedzenie koncepcie CRM. Zásady riadenia vzťahov so zákazníkmi. CRM - lojalita zákazníka v kontexte značky. Ponuka hodnoty v rámci jednej značky - funkčné pôžitky, emočné pôžitky a pôžitok sebavyjadrenia. Lojalita zákazníka ako predpoklad úspechu značky. Zamestnanci, značka a budovanie CRM. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00104-005, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1