Počet záznamov: 1  

CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke

  1. Názov CRM v kontexte lojality zákazníkov k značke
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 24-37. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing vzťahový * lojálnosť zákazníkov * značky výrobkov * zamestnanci * firmy
    AnotáciaVymedzenie koncepcie CRM. Zásady riadenia vzťahov so zákazníkmi. CRM - lojalita zákazníka v kontexte značky. Ponuka hodnoty v rámci jednej značky - funkčné pôžitky, emočné pôžitky a pôžitok sebavyjadrenia. Lojalita zákazníka ako predpoklad úspechu značky. Zamestnanci, značka a budovanie CRM.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00104-005, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.