Počet záznamov: 1  

Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch

  1. Názov Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch
    Autorské údajeKristína Čizmadiová
    Autor Čizmadiová Kristína EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 31-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 341 - Medzinárodné verejné právo
    Heslá diplomacia hospodárska * obchod zahraničný * ministerstvá * podnik malý * podnik stredný * marketing * marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * kríza finančná
    AnotáciaEkonomická dimenzia diplomacie. Formy presadzovania ekonomických záujmov štátu v zahraničí. Malé a stredné podniky (MSP) a medzinárodný trh počas krízy. Reakcie malých a stredných podnikov na hospodársky pokles. Merkatingová politika malých a stredných podnikov. Vzťahový marketing v MSP. Úlohy pre manažérov na prekonanie dôsledkov krízy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01864-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.