Počet záznamov: 1
Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch
Názov Ekonomická dimenzia diplomacie, marketingová politika a jej vplyv na prekonávanie dôsledkov finančnej krízy v malých a stredných podnikoch Autorské údaje Kristína Čizmadiová Autor Čizmadiová Kristína EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 31-41. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 341 - Medzinárodné verejné právo Heslá diplomacia hospodárska * obchod zahraničný * ministerstvá * podnik malý * podnik stredný * marketing * marketing vzťahový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * kríza finančná Anotácia Ekonomická dimenzia diplomacie. Formy presadzovania ekonomických záujmov štátu v zahraničí. Malé a stredné podniky (MSP) a medzinárodný trh počas krízy. Reakcie malých a stredných podnikov na hospodársky pokles. Merkatingová politika malých a stredných podnikov. Vzťahový marketing v MSP. Úlohy pre manažérov na prekonanie dôsledkov krízy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01864-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1