Počet záznamov: 1
The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution
Názov The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution Preklad názvu Úloha manažmentu spokojnosti a lojality v slovenských podnikoch v súčasnej priemyselnej revolúcii Autorské údaje Andrea Čambalíková, Patrik Richnák Autor Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Zdrojový dokument Nové trendy 2021 : sborník příspěvků. Pp. 141-148 online. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2021 ; Nové trendy - New trends 2021 mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-7610-012-1. ISSN 2336-7431 Výstup z projektu VEGA 1/0375/20 Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku
Poznámky VEGA 1/0375/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá manažment strategický * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * priemysel 4.0 * výhody konkurenčné * Slovensko Anotácia Manažment a riadenie spokojnosti a lojality zákazníkov ako konkurenčná výhoda pre podniky na trhu, so zameraním na celú zákaznícku skúsenosť vrátane služieb a inovatívnu metódu manažmentu spokojnosti a lojality zákazníkov, s charakteristikou a predpokladmi tejto metódy a aj procesom jej implementácie, hlavnými výhodami a obmedzeniami. Výsledky výskumu v podnikoch pôsobiacich na Slovensku a výsledky medzinárodných výskumov v tejto oblasti. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E22 00064-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 216.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1