Počet záznamov: 1
Prístupy manažmentu zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení
Názov Prístupy manažmentu zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení Preklad názvu Management approach pointed to increasing of customer`s satisfaction with catering services Autorské údaje Jaroslava Marušková Autor Marušková Jaroslava Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 42, č. 3-4 (2009), s. 203-212. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2009. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá služby * kvalita * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * pohostinstvo * manažment * prieskum štatistický * Slovensko Anotácia Kvalita a spokojnosť zákazníka ako faktory výrazne ovplyvňujúce konkurencieschopnosť pohostinských zariadení. Definícia kvality služieb. Definícia spokojnosti zákazníka. Identifikácia a následná analýza názorov a postojov manažmentu k spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení. Výsledky prieskumu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
článok
Počet záznamov: 1