Number of the records: 1  

Největší hity reklamy: ziskovost a hodnota značky

  1. Title Největší hity reklamy: ziskovost a hodnota značky
    Author infoPaul Dyson, Karl Weaver
    Author Dyson Paul
    Co-authors Weaver Karl
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 5 (Květen 2006), s. 26-28. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * podpora predaja * produkty * značky výrobkov * efektívnosť * financie * rozpočet nákladov * kreativita * médiá * trh * spotrebitelia
    AnnotationHlavné faktory, ktoré majú najväčší vplyv na ziskovosť reklamy v krátkodobom horizonte. Veľkosť trhu. Kreatívne prevedenie reklamy. Rozpočet. Variabilné mediálne náklady. Fázovanie a mediálny násobiteľ. Životný cyklus značky. Kvalita sledovania (v TV či v tlači). Úloha reklamy. Publikum. Dlhodobé dopady faktorov na ziskovosť reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.