Number of the records: 1
Největší hity reklamy: ziskovost a hodnota značky
Title Největší hity reklamy: ziskovost a hodnota značky Author info Paul Dyson, Karl Weaver Author Dyson Paul Co-authors Weaver Karl Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 3, č. 5 (Květen 2006), s. 26-28. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * podpora predaja * produkty * značky výrobkov * efektívnosť * financie * rozpočet nákladov * kreativita * médiá * trh * spotrebitelia Annotation Hlavné faktory, ktoré majú najväčší vplyv na ziskovosť reklamy v krátkodobom horizonte. Veľkosť trhu. Kreatívne prevedenie reklamy. Rozpočet. Variabilné mediálne náklady. Fázovanie a mediálny násobiteľ. Životný cyklus značky. Kvalita sledovania (v TV či v tlači). Úloha reklamy. Publikum. Dlhodobé dopady faktorov na ziskovosť reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-12 + 8 príl.
article
Number of the records: 1