Number of the records: 1
Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom
Title Stratégia kastumizácie ako nový prístup podniku k zákazníkom Author info Benjamín Würfl Author Würfl Benjamín Source document Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 158-160. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * zákazníci * spotrebitelia * produkty * stratégia podniková * koncepcie * pojmy * podnik výrobný * podnik služieb * systém CRM Annotation Pojem kastumizácia - nový prístup podniku k svojim zákazníkom, kde sa zákazník ako jedinec stáva trhom. Koncepcia vychádza z potreby rešpektovať zvýšené nároky zákazníka na kvalitu, spoľahlivosť a rýchlosť. Stratégia kastumizácie vytvára hodnotu pre zákazníka tým, že mu umožní získať produkt, ktorý presne potrebuje, ale zároveň spĺňa kritériá efektivity masovej produkcie. Výhody stratégie kastumizácie pre podnik. Základné typy kastumizácie - distribučná, výrobná, fabrikovaná, dizajnová. Rozvoj koncepcie kastumizácie. Táto stratégia môže predstavovať budúcnosť podnikov výrobného sektora, ktoré sa zameriavajú priamo na spotrebiteľov, ale po určitej obmene môže byť použitá aj pre podniky služieb. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1