Number of the records: 1  

Aktuálne trendy rozvoja marketingu

  1. Title Aktuálne trendy rozvoja marketingu
    Author infoViera Vojteková
    Author Vojteková Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Modernizácia marketingových a obchodných činností : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. S. 157-159. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 ; Modernizácia marketingových a obchodných činností Medzinárodná vedecká konferencia ; Ekonomická univerzita v Bratislave Obchodná fakulta ; Slovenská marketingová spoločnosť. ISBN 80-225-2242-2
    Výstup z projektu VEGA 1/2639/05 Rozvoj podmienok na inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EÚ
    NoteVEGA 1/2639/05
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * trh * firmy * zákazníci * konkurencia * globalizácia * deregulácia * technológie informačné * technológie komunikačné * produkty * bezpečnosť potravinová
    AnnotationTri základné vývojové trendy, ktoré vytvárajú príležitosti pre uplatnenie sa na trhu. Hlavný cieľ marketingu. Hlavné marketingové analýzy a ich charakteristika: analýza zákazníkov, konkurenčná analýza, možnosť a schopnosť firmy uplatniť sa na trhu. Ďalšie trendy rozvoja marketingu: globalizácia, demografia, životný štýl, bezpečnosť produktov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00931-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.