Number of the records: 1  

Význam zákazníckeho servisu v distribúcii

  1. Title Význam zákazníckeho servisu v distribúcii
    TranslationThe Importance of Customer Service in Distribution
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Acta academica karviniensia. Č. 2 (2005), s. 36-47. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob
    Keywords kanály distribučné * distribúcia * pojmy * servis * zákazníci * reťazce distribučné * reťazce logistické * manažment * výhody konkurenčné * spokojnosť zákazníkov
    AnnotationVýznam zákazníckeho servisu v distribúcii pre zabezpečenie spokojnosti a vernosti zákazníkov. Manažment distribučného kanála. Funkcie distribučného kanála. Definícia distribučného kanála. Logistika ako prostriedok znižovania nákladov distribúcie. Spokojnosť zákazníkov. Význam dodávateľského reťazca pre distribúciu.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01517-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.