Number of the records: 1
Význam zákazníckeho servisu v distribúcii
Title Význam zákazníckeho servisu v distribúcii Translation The Importance of Customer Service in Distribution Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Acta academica karviniensia. Č. 2 (2005), s. 36-47. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2005. ISSN 1212-415X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob Keywords kanály distribučné * distribúcia * pojmy * servis * zákazníci * reťazce distribučné * reťazce logistické * manažment * výhody konkurenčné * spokojnosť zákazníkov Annotation Význam zákazníckeho servisu v distribúcii pre zabezpečenie spokojnosti a vernosti zákazníkov. Manažment distribučného kanála. Funkcie distribučného kanála. Definícia distribučného kanála. Logistika ako prostriedok znižovania nákladov distribúcie. Spokojnosť zákazníkov. Význam dodávateľského reťazca pre distribúciu. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 01517-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-2
article
Number of the records: 1