Number of the records: 1
Posiluje se role maloobchodních řetězců
Title Posiluje se role maloobchodních řetězců Author info Daniela Krofiánová Author Krofiánová Daniela Source document Marketing magazine. Roč. 11, č. 9 (září 2007), s. 16-17. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * reklama * propagácia * spotrebitelia * značky výrobkov * technológie nové * digitalizácia * maloobchod * predajne Annotation Marketing at-retail ako nové spôsoby a nové oblasti pôsobenia pre značky, maloobchodné spoločnosti, výrobcov POP a reklamné agentúry, ktoré sa snažia o rozšírenie svojho vplyvu na spotrebiteľov. Rast využitia moderných technológií v maloobchodnom prostredí. Digitálne reklamné médiá v maloobchode. Testovanie efektivity nástrojov komunikácie na predajných miestach. Senzorický marketing - marketing založený na pôsobení na všetkých päť zmyslov zákazníka. Nové spôsoby komunikácie v mieste predaja a ich cieľ vytvoriť intenzívny zážitok, ktorý ovplyvní nákupné správanie zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 7-12
article
Number of the records: 1