Number of the records: 1  

Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju

  1. Title Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 14-17. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie
    Keywords rozvoj trvalo udržateľný * ochrana prírody * ochrana prostredia životného * marketing * etika * zodpovednosť spoločenská * komunikácia marketingová * marketing mix
    AnnotationNástup nového marketingového myslenia, ktoré je založené na trvalo udržateľnom rozvoji, zodpovednosti a etike. Od spoločenského marketingu k zelenému marketingu. Vzťah marketingu a koncepcie trvalo udržateľného rozvoja. Myšlienka trvalo udržateľného rozvoja v Agende 21, ktorá bola prijatá na summite v Rio de Janeiro v roku 1992. Verejná mienka proti spoločensky nezodpovednému správaniu podnikov. Postoj spotrebiteľov k trvalo udržateľnému rozvoju. Marketingový mix a trvalo udržateľný rozvoj.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE07 00960-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2007: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.