Number of the records: 1
Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju
Title Prínos marketingu k trvalo udržateľnému rozvoju Author info Pavol Kita Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 1-2 (2007), s. 14-17. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Keywords rozvoj trvalo udržateľný * ochrana prírody * ochrana prostredia životného * marketing * etika * zodpovednosť spoločenská * komunikácia marketingová * marketing mix Annotation Nástup nového marketingového myslenia, ktoré je založené na trvalo udržateľnom rozvoji, zodpovednosti a etike. Od spoločenského marketingu k zelenému marketingu. Vzťah marketingu a koncepcie trvalo udržateľného rozvoja. Myšlienka trvalo udržateľného rozvoja v Agende 21, ktorá bola prijatá na summite v Rio de Janeiro v roku 1992. Verejná mienka proti spoločensky nezodpovednému správaniu podnikov. Postoj spotrebiteľov k trvalo udržateľnému rozvoju. Marketingový mix a trvalo udržateľný rozvoj. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E07 00960-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2007: 1-4
article
Number of the records: 1