Number of the records: 1
Revoluce se nekoná
Title Revoluce se nekoná Author info Peter Hanser Author Hanser Peter Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009), s. 42-44. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 001.891/.892 - Výskum. Vývoj Keywords výskum * veda * ekonómia * psychológia * zdravotníctvo * marketing * značky výrobkov * spotrebitelia Annotation Interdisciplinárne výskumné tímy neurológov, psychológov, radiológov a marketingových vedeckých pracovníkov sa už takmer desať rokov zaoberajú otázkou, akým spôsobom pôsobia značky výrobkov v mozgu človeka. Poznatky neuroekonómov v tejto oblasti. Využitie jadrovej tomografie na hodnotenie cieľových skupín a mediálnych kanálov prostredníctvom vnemov, ktoré vyvolávajú časopisy a mediálne kanály. Pozorovanie vplyvu emocionálnych kľúčových stimulov podľa veku a pohlavia v štúdii "Vnímanie značiek v mozgu". Neurovedecká metodika v praxi. Uplatňovanie neurologických konceptov v marketingových modeloch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-7 + 4 príl.
article
Number of the records: 1