Number of the records: 1
Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov
Title Vybrané aspekty budovania imidžu územných subjektov Translation Selected aspects of building image in regional subjects Author info Gabriela Ratkovská, Otília Zorkóciová Author Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : vliv finanční krize na mezinárodní podnikání : sborník z 10. mezinárodní vědecké konference = proceedings from 10th international scientific conference : Praha, 29. dubna 2010. S. 311-316. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2010. ISBN 978-80-245-1583-0 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * regióny * kraje * mestá * marketing Annotation Všeobecná charakteristika imidžu. Vybrané aspekty imidžu územných subjektov. Regional image - imidž územia, krajiny, regiónov a miest. Stanovenie cieľov a stratégií prostredníctvom marketingového výskumu. Prínosy pozitívneho imidžu. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E10 00678-005, originál dokumentu
article
Number of the records: 1