Number of the records: 1
Etnocentrizmus ako faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov
Title Etnocentrizmus ako faktor ovplyvňujúci spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov Author info Daniela Zajková Author Zajková Daniela Source document Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 303-307. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords Slovensko * spotrebitelia * produkty * manažment produktový * výrobky * tovar * ceny spotrebiteľské * kvalita výrobkov * kvalita tovaru * správanie spotrebiteľa * spokojnosť zákazníkov Annotation Spotrebiteľský etnocentrizmus a spotrebiteľské postoje k zahraničným produktom. Škála spotrebiteľského etnocentrizmu a zisťovanie stupňa prijatia alebo odmietnutia zahraničných produktov. Výskum a faktory ovplyvňujúce spotrebiteľské správanie slovenských spotrebiteľov. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1